יתרונות שיטת הליקס ללימוד אנגלית

שיטת הליקס התפתחה במהלך שנים עם תשומת לב לכל פרט בתליך רכישת השפה, ובלי להתפשר על איכות התוצאות.

הנה רשימת היתרונות של השיטה:

1. לימוד לעומק

השאיפה שלנו היא שתלמידינו יגיעו לרמה שיכולים להשתמש באנגלית ברמה גבוהה ובנוחות.

לכן הלימודים במערכת שלנו מתבצעים בתהליך עמוק ומקיף. זה לא שטחי.

זה אומר שאנחנו מציגים את כל מה שקשור לכל אחד מנושאי הלימוד, ומספקים כמות גדולה של תרגילים שמוצגים לתלמיד באופן הדרגתי (מהפשוט אל המורכב), והתלמיד מתקדם מכל תרגיל לתרגיל הבא רק אחרי שמצליח.

2. הימנעות מבלבול או סיבוך בתהליך לימוד אנגלית

שיטת הלימוד פותחה כדי למנוע מצב שבו התלמיד נכנס לבלבול או מסתבך עם מה שהוא לומד.

אנחנו מפשטים את נושאי הלימוד ומגישים אותם לתלמיד באופן הדרגתי, מבלי שהוא לומד דבר מורכב לפני שלמד את הדברים שחיוניים כדי להבין אותו.

מדובר בלימוד לעומק- אבל לא מסובך ולא מבלבל.

3. חשיפה לכמות גדולה של מילים, משפטים

אנגלית היא שפה מורכבת ומסועפת.

כדי להגיע לרמה גבוהה, אדם צריך להיחשף לאנגלית והרבה.

זאת אומרת שצריך לקרוא ולשמוע עשרות אלפי משפטים ולנתח אותם, כדי להבין איך להשתמש באנגלית נכון.

הלימודים במערכת שלנו חושפים את התלמידים לאלפי מילים ועשרות אלפי משפטים באנגלית.

4. הסקת מסקנות מחלקים – ידע שנשאר לאורך זמן

אנחנו לוקחים כל נושא לימוד באנגלית, מחלקים אותו לחלקים קטנים ומגישים את החלקים האלה לתלמיד באופן הדרגתי- כלומר מהפשוט אל המורכב.

ותוך כדי זה, עוזרים לתלמיד לחבר את החלקים האלה כדי להגיע להבנות בנושא הלימוד. (באמצעות תרגילים)

כשהתלמיד מגיע להבנות האלה בעצמו, נושא הלימוד הופך להיות שלו ויש לו סיכוי הרבה יותר טוב להשתמש בזה כשצריך, כי הוא לא צריך לחשוב כדי להיזכר הדברים.

5. תרגול יעיל וייחודי

לימוד אנגלית זה משהו מעשי, כמו נהיגה או נגינה, בסופו של דבר, התלמיד אמור לעשות משהו (להבין ולדבר).

זאת אומרת אדם שרוצה להגיע לרמה גבוהה באנגלית, בעצם צריך לפתח יכולת!

יכולת הבנה מדויקת כשהוא קורא או שומע אנגלית, ויכולת דיבור או כתיבה באופן תקני ונכון.

ויכולת מתפתחת עם תרגול, לא רק עם הסברים.

אנחנו דאגנו להכין כמות גדולה של תרגילים ייחודיים בקורסים שלנו כך שהתלמידים שלנו יפתחו את היכולות האלה.

6. הסברים פשוטים

הקו המנחה בפיתוח התכנים שלנו הוא פשטות.

אם נצליח לעזור לתלמיד הכי חלש להבין, אז כולם יכולים להבין.

אז הקפדנו לכתוב את חומרי הלימוד של הקורסים שלנו בשפה פשוטה וברורה.

עם מינימום מילים שצריך כדי להבין- זאת אומרת אין עומס מלל בהסברים.

7. הבנה קודמת להבעה (דיבור)

לפני שאדם יוכל לדבר, הוא צריך להבין כשמדברים אליו.

כלומר אדם מבין יותר טוב משהוא יכול לדבר- ווזה נכון גם בשפת אם וגם בשפה שנייה.

נוסף על כך, על מנת לדבר ברמה גבוהה, עליך להיות מסוגל להבין אנגלית ברמה גבוהה.

לכן אצלנו הדגש הוא על הבנה מדויקת של אנגלית ברמה גבוהה.

מי שמבין טוב, המרחק שלו לדיבור הוא פסיעה.

8. התמודדות עם קשיים והתגברות עליהם

המטרה שלנו היא שהתלמיד יגיע למצב שנוח לו להשתמש באנגלית, שהוא "רגיל" לאנגלית (כמו שהוא רגיל לעברית).

וזה אומר שבדרך הוא צריך להתמודד עם קשיים שלו באנגלית ולהתגבר עליהם.

כלומר, הוא בעצם צריך לעבור בתהליך של התגברות על קשייו עם השפה.

וזה יכול להיות לא נוח ולא כיף.

אנחנו יודעים את זה. אבל אנחנו לא קוברים את הקושי,

אלא חושפים אותו ומתרגלים את התלמיד עליו עד שזה נהיה קל.

9. "למה" לעומת "איך"

בכל מה שקשורים לתחביר, דקדוק והזמנים, התלמיד צריך להתמחות בשתי יכולות:

  1. איך מחברים את המשפט
  2. מתי משתמשים במשפט – כלומר באיזו תנאים ולמה.

אצלנו, בניגוד לרוב המתחרים שלנו, התלמידים לא לומדים רק "איך" לבנות משפטים, אלא גם לומדים "למה" בונים את המשפט ככה ו"מתי" צריך להשתמש בו.

10. עושים סדר בבלגן

לימוד שפה מסתכם בשתי פעולות:

  1. תיוק נתונים – זאת אומרת לקלוט את הכללים והמידע
  2. שליפת נתונים – שזה להשתמש בכללים והמידע מתי שצריך

וכמובן כשמתייקים לא טוב, יהיו  בעיות בשליפה, כי יש בלגן בראש.

הקורסים שלנו בנויים עם הכוונה לעזור לתלמידים לתייק את הנתונים בצורה מסודרת.

זה בא לידי ביטוי אצל תלמידים שבעבר ניסו ללמוד ולא הצליחו. כשהם לומדים אצלנו, הם כן מצליחים.

11. חזרה על מה שנלמד

להרבה תלמידים יש נטייה ללמוד משהו ואז לשכוח אותו.

ואנחנו מודעים לזה.

לכן בחלק גדול מהקורסים שלנו, אחרי שלומדים נושא ומתקדמים לנושאים הבאים, יש חזרה, או לפעמים בדיקה, של הדברים שנלמדו בפרקים הקודמים.

12. אנגלית לומדים מסביבה

אנגלית לומדים מסביבה. אבל צריך להיות בסביבה דוברת אנגלית כל הזמן והרבה זמן, כמו להיות בחו"ל.

אבל זה לא מתאפשר לרוב הישראלים, כי הם נמצאים בארץ ולא בסביבה דוברת אנגלית.

לכן המטרה שלנו היא לספק לתלמידים סביבה חלופית שבה יש להם אינטר-אקציה עם אנגלית מספיק זמן כדי להטמיע את השפה ולהיות מסוגלים להשתמש בה נכון.

13. למידה מטעויות

בני אדם לומדים מטעויות.

כלומר אנחנו טועים, ואז מתפכחים ומסיקים מסקנות.

וזה נכון גם לגבי מי שלומד אנגלית.

תלמיד קורא את חומר הלימוד ומתחיל לתרגל.

במהלך התרגילים עושה טעויות, ובנקודה הזו אם יקרא שוב את חומר הלימוד הוא יבין את מה שפספס בקריאה הראשונה. וכך הלאה.

אנחנו מודעים לתהליך הזה.

ולכן יש פיטשרים מיוחדים במערכת:

  1. בזמן ביצוע התרגילים, אפשר לעיין בחומר הלימוד – ככה מה שלומדים נהיה ברור יותר.
  2. כל פעם שטועים המערכת מציגה השוואה בין התשובה הנכונה והתשובה של התלמיד.
  3. בקורסים יש שלבי פילטר שמביאים את הטעויות שנעשו בשלבים הקודמים ומתרגלים אותן.

14. רכישת שפה זו תהליך

להגיע לרמה גבוהה ולדעת אנגלית תקנית זה תהליך, כמו לעשות דיאטה.

אדם צריך להתמיד בתהליך כדי להכיר את ההיבטים השונים של השפה ולהשתמש בהם.

ולנו יש את הכלים החיוניים כדי להעביר כל תלמיד בתהליך הזה,  בקצב הלימוד האישי שלו, ובהתאם לצרכים ורמת הידע הנוכחית שלו.

 

שיטת הליקס ממשיכה להתפתח.

המשובים של התלמידים עוזרים לנו לדעת מה עובד ומה צריך שיפור, ולפי זה אנחנו ממשיכים לשפר ולייעל את השיטה והמערכת.

אם חשוב לכם להבין ולדבר אנגלית ברמה טובה ונכון, אתם מוזמנים להתנסות בשיטה הייחודית שלנו.

קריאה נוספת:

Sale

Unavailable

Sold Out

לתחילת הדף