תפריט
סל הקניות 0

המלצות הורים

הנה מה שהורים של תלמידי בית ספר מספרים על ההישגים של ילדיהם:

תוך זמן קצר ראינו שיפור ניכר

דאגתנו העיקרית הייתה רמת האנגלית של בננו הראל בן ה-9.

הוא למד אנגלית כבר שנתיים בבית הספר, אך למעשה כל מה שהצליח ללמוד היה ABC. הוא לא ידע לקרוא כמו שצריך ורכש אוצר מילים זעום בלבד.

ידענו שאנחנו רוצים לארגן לו "נחיתה רכה" בבית ספר החדש ולצורך כך התחלנו לחפש עבורו חוג אנגלית. היה לנו ניסיון קודם מסוג זה - לימוד בקבוצה אך הוא לא היה מוצלח, כי ראשית החומר שניתן לילדים לא היה כל כך רלוונטי ושנית לכל ילד היה קצב לימוד משלו שלא בהכרח התאים להראל. לאחר החיפושים באינטרנט הגענו לאתר של הליקס והדברים שתוארו שם מאוד התאימו לנו: לימוד בקצב אישי, לפי צרכים אישיים וללא הפרעות מסביב.

תוך זמן קצר ראינו שיפור ניכר- הראל התחיל לקרוא, הגדיל את אוצר המילים שלו וכ"תופעת לוואי" נחמדה הוא אף התחיל להוציא מאות במבחנים באנגלית בבית הספר.

אחד הבונוסים הגדולים שקיבלנו כהורים היה גם אפשרות המעקב אחרי רמת ההתקדמות של הילד מאחר והקורס כלל גם תרגול בבית, כך יכולנו לראות שהוא באמת לומד את מה שהוא צריך ומתקדם בקצב הנכון.

חשוב להדגיש שכמו כל ילד אחר הראל לא כל כך אוהב לעשות שיעורים, אך שיטת הלימוד בהליקס שלפיה אתה לא יכול להתקדם שלב בלי שצלחת את השלב הקודם הקנתה ללימוד פן של משחק ולכן הילד מאוד נהנה לבצע משימות.

היום מספר חודשים מתחילת הלימודים הראל מאוד בטוח בעצמו ויודע שבזכות הידע שרכש הקליטה שלו במקום החדש תהיה הרבה יותר קלה.

כמו כן, כלקוחות חשוב לנו לספר על היחס החם שקיבלנו מהלי אימני שתמיד היה קשוב לצרכנו וידע לכוון את הראל בדרך הנכונה.

אנו ממליצים לכל הורה שילדיו חווים קושי בלימוד אנגלית לשלוח את ילדיהם להליקס, מניסיון שלנו זוהי תוכנית לימודי אנגלית הכי טובה שקיימת בישראל היום.

בברכה

אלה וניל א'

יולי 2015

 

לא ידענו אם לשבת מול מסך מחשב אכן יועיל.

שמי רינת ואני אימא של שלו, תלמיד כיתה ט' הלומד אנגלית במרכז הליקס.

ברצוני להביע את מלוא שביעות הרצון של שלו ושלי משיטת הלימוד HELLIX אליה נחשפנו לגמרי במקרה, דרך שיטוט באינטרנט, לאחר ששלו ניסה כבר מס' שיטות אחרות ללימוד אנגלית בבית, כולל מורים פרטיים.

לפני שהחלטנו על HELLIX חששנו מאד להתחייב לשנה מאחר ולא ידענו אם לשבת מול מסך מחשב אכן יועיל, או שאולי עדיף להמשיך עם מורה פרטי. לשמחתי התבדינו.

שלו התוודע לתוכנה כאשר היה לו בסיס באנגלית משיעורי אנגלית, מסאמר סקול וממנוי שיש לו על עיתונים בשפה האנגלית.

יש לציין שמאבחון הרמה של שלו ידעו לזהות בדיוק את המקום בו יש לשלו קושי ובו התמקדו.

הפגישות השבועיות עם המורה היו ברמה מקצועית ומדויקת, ולשמחתי הרבה שלו התחיל ללמוד מהבסיס את כל יסודות האנגלית.

אהבתי מאד את עניין עליית השלבים, בהם אי אפשר להתקדם עד שלא בקיאים בשלב הקודם.

העובדה שהתוכנה פתוחה לתרגול במהלך כל השבוע ולא מוגבלת רק לשעות ההוראה הייתה דרך מצוינת להמשך תרגול בבית ולחשיפה מוגברת לשפה.

לסיום, ניסינו את השיטה לחודש, התחייבנו לשלושה חודשים ומהר מאד חתמנו התחייבות לשנה לפחות.

מיותר לציין כי אני ממליצה בחום על לימוד אנגלית בשיטה זו, לאחר שכבר ניסינו הכול, כעת שלו בטוח יותר באנגלית, השתפר בצורה מדהימה ונהנה גם הוא להמליץ על HELLIX לחבריו.

בברכה,

רינת ש'

שנה מוצלחת שנשאה פירות רבים

למורה הלי היקר

בתום שנת הלימודים תשע"ב ברצוני להביע את הערכתי הרבה אלייך באופן אישי. כאם לתלמידה, דורין פת-אל, שזכתה ללמוד בתוכנית האישית שפיתחת באנגלית.

הלי היקר, רציתי להודות לך על שנה מקסימה אשר בזכות אופייך החם האוהב המסור והנעים הפכת אותה לשנה מוצלחת שנשאה פירות רבים והכול בזכותך. בתי זכתה במורה שתמך וחיזק את הביטחון שלה במקצוע האנגלית, והיה זמין וקשוב לכל בעיה.

למרות העובדה כי בקבוצת הלימוד שלך באנגלית ישבו תלמידים שונים בעלי ידיעות ויכולות מגוונות, ידעת לתת תשומת לב לכל אחד ועזרת לשפר באופן ניכר את השגייה הלימודיים של בתי במקצוע זה.

סבלנותך האינסופית, ההקשבה והיחס האישי שלך גרמו לבתי לפרוח ולהרגיש בטוחה בעצמה ובידיעותיה ונטעת בה את הרצון ללמוד ולהתקדם.

השנה הזאת היא שנה חשובה מאד לבתי טרם הכנסה לתיכון. ברצוני להודות לך על ליוויך המסור ועל השקעתך העצומה בה.

נותר לי רק לאחל לך חופשה נעימה ולאחל לבתי מורים ראויים כמוך בעתיד.

בהערכה ובהוקרה רבה,

איילת ש-פ'

הייתי מאוד סקפטית בגלל שעם מורים פרטיים זה לא עבד...

המורה לאנגלית של בתי אמרה לי מספר פעמים שהבת שלי לא יודעת אנגלית. החברה של בתי סיפרה שהיא לומדת במרכז הליקס ושהיא ממליצה כי מלמדים אנגלית לחיים, אז באנו. בהתחלה הייתי מאוד סקפטית בגלל שעם מורים פרטיים זה לא עבד במשך שנתיים – יובל הייתה לומדת למבחן ושוכחת הכול.

למרות שלא קל לי היום כלכלית רשמתי את יובל לפני 3 שבועות ללימוד אנגלית בהליקס. היא למדה 3 שעורים עד כה וכבר יש לה אוצר מילים מפותח יותר! אני יודעת כעת בוודאות שהיא אכן תדע אנגלית!

אני אוהבת את היחס האישי שנותנים לה בהליקס, והיא מגיעה ללימודים בכיף – היא אפילו מחכה לזה! וגם בבית היא ממשיכה לתרגל עם התוכנה מרצונה החופשי – זאת הפעם הראשונה שאני רואה שהיא נהנית ללמוד גם מהבית.

היא באמת רוצה לדעת אנגלית!

היה לה חלום להיות וטרינרית, ובגלל שלא ידעה אנגלית החלום התפוגג – ועכשיו שהיא רואה שהיא מצליחה באנגלית – היא שוב שואפת להיות וטרינרית.

אם הייתי יודעת עליכם הייתי מביאה אותה כבר לפני שנה. בגלל ההצלחה אני מתכוונת כעת להביא את אחותה הקטנה בת ה-8.

אני שמחה מאוד שיצא לי להכיר את המקום הזה ואני ממליצה מאוד על השירות שלכם.

באהבה,

מיכל ב'

פשוט לא האמנתי שיש שיטה שבעזרתה הוא יוכל להצליח

שלום רב,

בני, אוריאל, לומד מזה כשנה במרכז הליקס.

לפני שהגענו לכאן, אוריאל היה מאוד חלש באנגלית ברמה שאפילו פחד ללמוד אותה.

בבית הספר המורים לא הצליחו ללמד אותו, אז הייתי סקפטית. אני פשוט לא האמנתי שיש שיטה שבעזרתה הוא יוכל להצליח. אבל אחרי שקראתי לגבי שיטת הליקס והבנתי שזה צעד צעד, ולאחר לבטים רבים, רשמתי אותו לשירות במרכז הליקס.

גיליתי שהשיטה עונה על הצרכים שלו והוא מתחיל להבין, מפגין רצון, ומצליח. זה השפיע לטובה בכך שנתן לו ביטחון ומיומנות בלימודים. כיום הוא רואה שהוא מסוגל והוא מאמין בעצמו, כי רואים תוצאות.

אני לא האמנתי שהוא יגיע להישגים כאלה בזמן קצר. הוא סגר פער רציני בשנה. זה דבר שלא הצליחו לתת לו בבית הספר בכל השנים.

קשה לתמצת את מה שמקבלים כאן, אבל יש פה רצינות, מקצועיות ואכפתיות כלפי התלמיד. חשוב להם אולי יותר מההורים שהילד יצליח, ונראה לי שזו גולת הכותרת.

כאן מלמדים כי חשוב להם שהילד ידע, לא כמו בבית ספר שיש חיפופים. העבודה היא נקודתית, באותו רגע שהתלמיד במצוקה, יש מישהו שיעזור לו. אם התלמיד לא מבין משהו, לא צריך לחכות, התשובה היא מיידית.

כיום, אני מספרת לכולם על השיטה והרצינות של המקום וכל האכפתיות.

אני מתפללת שיהיו כאלה מורים בבתי ספר!

ברכה ש'

כאן הבנתי שהילד שלי לא בעייתי!

שמי עופרה, ובני בן ה-11 התחיל ללמוד אנגלית בשיטת הליקס לפני שבוע וחצי.

בהתחלה בגלל שהלימוד נעשה דרך האינטרנט חששתי שזה לא יהיה מספיק מקצועי, ושהוא לא יצליח להיות עצמאי. גיליתי שזה בדיוק הפוך, הוא למעשה נהנה ללמוד לבד והלמידה עצמה חווייתית.

יש לו כבר אוצר מילים שהתפתח וזה עובד! (ועבר רק שבוע וחצי...)

שיעורי בית מבחינתו היה תמיד אנטי, זה גרם לו לתסכול – ופה אין תסכול! זה הפתיע אותי מאוד שהוא לומד ונהנה. וכאן הבנתי שהילד שלי לא בעייתי.

השיטה של הליקס עובדת והילד שלי מוצלח ויושב בהנאה ללמוד. השיטה היא חווייתית כמו משחק – עיסוק במחשב ולכן הוא נהנה מזה יותר, והוא רואה את התוצאות כאן ועכשיו וזה מדרבן אותו להצליח, בתחרות עם עצמו.

הכי אהבתי את העצמאות – שהוא יכול ללמוד בקצב האישי שלו. הוא כל יום מתחבר וגם לפעמים כמה פעמים ביום. כי כך הוא מתרגל שוב ושוב וזה מה שמביא לתוצאות טובות יותר.

אני ממליצה על השיטה של הליקס ובדעה שחשוב לעודד את הילד ללמוד אנגלית.

תודה.

עופרה א'

היה חשוב לי לשבור את הפחד של הילדים שלי מאנגלית

שלום, שמי אנה ואני אימא לדניאל בן 11 ואלכסנדרה בת 9.

לאחר שנתיים בהן למדו ילדי אנגלית בבית הספר הרגשתי תסכול מרמת הלימוד - בכיתה ב' ו-ג' הילדים שלי למדו בבי"ס אנגלית וכל מה שהם ידעו לאחר שנתיים הסתכם ב-"בלון צהוב ובלון כחול"...

היה חשוב לי לשבור את הפחד של הילדים שלי באנגלית כי אני עצמי עברתי את זה. אני רואה באנגלית מפתח להצלחה בחיים ובעולם העבודה והעסקים.

החלטתי בעצמי לנסות את השיטה של הליקס ותוך זמן קצר פיתחתי בטחון בשימוש בשפה האנגלית, בדיבור במיוחד. ולכן הבאתי את ילדי למרכז הליקס.

כיום הבן הבכור כבר לומד שנתיים והבת לומדת שנה.

התוצאות פשוט מדהימות: בטחון בקריאה, בדיבור, בצפייה בטלוויזיה ב"נשיונל גיאוגרפיק" הם מזהים מילים ואף מתקנים את התרגום, הם ממש יודעים כבר אנגלית. אין להם פחד!

הם מתקשרים בצורה חופשית באנגלית עם תיירים וכל אדם ששואל שאלה באנגלית ללא כל פחד או היסוס.

מה שהכי אהבתי בשירות – השיטה מפתחת אחריות ללמידה ועצמאות – וזה חשוב בעיני כי זה בדיוק הפוך ממערכת החינוך. הילדים שלי משקיעים ומפתחים את עצמם כי השיטה והמדריך הלי עוזרים לתלמיד להיפתח ולפתח בטחון בלמידה שלהם.

אנה מ'

לא הבנתי מה יש לתוכנת מחשב להציע

לכל מאן דבעי

אני אם לילדה בת 12 בשם דנה.

דנה התקשתה באנגלית, בעיקר בקרוא וכתוב באנגלית, ולאחר שניסינו הכול וכמעט אמרנו נואש שמענו על הליקס.

האמת שתחילה הייתי סקפטית בייחוד לאור העובדה כי מורים פרטיים נכשלו ולא הבנתי מה יש לתוכנת מחשב להציע, אולם עקב התעקשותה של דנה הסכמתי לנסות.

מה רבה הייתה הפתעתי שבתוך זמן קצר דנה החלה לקרוא ולכתוב באופן שוטף, ונהנתה מהלימודים ולא היה צריך לריב איתה שתלך "לחוג" ומבחינתה היה מדובר ב"חוג" חברתי לכל דבר.

כמו כן הלי היה קשוב וזמין בכל שעה ונתן מענה מיידי לדנה , וגם לי...

השירות המסור לצד ההצלחה הבלתי ניתנת לערעור וההתקדמות של דנה בלימודים מבלי להרגיש שהיא נמצאת בשיעור נוסף מהווים את הליקס לפיתרון מושלם מומלץ בחום.

בברכה, אורית צ'

הכלים הנכונים על מנת להשלים פערים

ברצוני להודות לכם במספר מילים על מקצועיותך ומסירותך הרבה, בלימודי אנגלית לבתי, גל סימן-טוב.

בתי גל, הגיעה אליכם כשהייתה בת 15 עם קשיי למידה ועם ציון נמוך במקצוע האנגלית. השקעתם והתעקשתם שהיא תלמד ותתמיד גם כשהיה לה קשה, ידעתם לפרגן ולתת הרגשה טובה כשהצליחה או השתדלה ונתתם לה את הכלים הנכונים על מנת להשלים פערים.

היום, לאחר שנתיים של עשייה, התוצאות בהחלט משתקפות:

גל שלי, הצליחה והגיעה להישגים, ואף תיגש לבחינת הבגרות עם ציון של 85.

ברצוני להודות לכם על כל ההשקעה, זו זכות גדולה להיות אחד מתלמידיכם.

תמשיכו בדרך זו,

ישר כוח

תודה רבה רבה

ליאורה ס'

אימא מרוצה

רציתי שהבת תיקח קורס עם כיוון מוגדר ותכלית

בס"ד

הבת שלי, מושקי, עלתה לכיתה ז' (לפני שנה) וידע שלה באנגלית הגיע לרמה של היכרות עם אותיות ומילים בודדות. התחלתי לחפש לה מקום לשיעורים פרטיים כדי שהיא תדע את השפה.

הרעיון של מורה פרטית לא מצא חן בעיני כי לא רציתי שיעורי עזר לחומר "הנלמד" בכיתה, אלא רציתי שהבת תיקח קורס עם כיוון מוגדר ותכלית.

ראיתי במרכז תבונה הרבה פרסומות על לימוד אנגלית בשיטת הליקס. שתי נקודות נראו לי מעניינות: פרסום על שיטה מסוימת ואפשרות ללמוד דרך האינטרנט (חשוב לנו כי אנו גרים במרחק נסיעה של שעה וקצת מרמת-גן).

נפגשנו אני ובתי עם המורה הלי. התרשמתי מאוד מהשיטה. אף אחד לא מבטיח "קסם", שאחרי כך-וכך שיעורים התלמיד "ידע" אנגלית.

בשיטה של הליקס זו עבודה בדרך מתוכננת ליעודה – לדעת אנגלית: לדעת לקרוא, להבין, לדבר וכו', במילים אחרות להרגיש בנוח בסביבה אנגלית. וודאי שזה לוקח זמן, אבל זה תלוי ברצון של התלמיד.

הבת שלי גם התרשמה בפגישה מהמורה, רגוע, מקשיב, מתעניין, תומך. והיא החליטה להתחיל ללמוד.

באמת היו בהתחלה כמה פעמים שהבת שלי רצתה להפסיק. ולא אני דיברתי איתה, אלא המורה הלי. הוא ידע איך לעזור לילדה להסביר את-עצמה למה בדיוק היא לא רוצה להגיע (הנסיעות בזמן של פקקים בדרך היו עליה מאוד קשות). הלי מיד נתן לה אפשרות ללמוד מהבית דרך האינטרנט עם הקשר איתו ON-LINE. עבורה זה היה תמריץ לעשות עוד ועוד תרגיל ולדווח על ההצלחה למורה!

ישנה נקודה חשובה מאוד בשיטת לימוד של הליקס: התלמיד מסיים את התרגיל בהצלחה. ולא משנה שדרך להצלחה לקחה אצלו יגיעה רבה, בסוף – הוא עובר!!!!!

כל סיום תרגיל או קורס בהצלחה מעורר אצל הבת שלי חשק עוד ללמוד, לעשות ולהצליח.

עכשיו בזמן חופשת הקיץ, הבת שלי לומדת כל יום לפחות שעה קורס של הלי מרצונה.

אני מאוד מודה להלי על תמיכתו (כל דבר לא-מובן או לא-ברור ,אפילו קטן ביותר, לא נשאר פתוח), הדרכתו הנבונה, רצינות וסימפטיה איתה הוא מתייחס אל התלמידים וההורים.

הבת שלי מספרת לחברות שללמוד אנגלית זה ממש כייף .

בברכת הצלחה גדולה לכל הלומדים ולהלי - המורה המדהים.

גניה רובסקי

הרבה ילדים מתקשים באנגלית במעבר לחטיבת הביניים

ביתי, שני, בכיתה ו' ולומדת אנגלית בבית הספר. היא אינה מתקשה במקצוע האנגלית, אך ידוע לי שהרמה בבית הספר אינה גבוהה, והרבה ילדים מתקשים באנגלית במעבר לחטיבת הביניים.

החלטתי לא לחכות ולחפש כבר עכשיו דרך לשפר את האנגלית שלה ולהדביק את הפערים שנוצרים בבית הספר. לא הייתי זקוקה למורה פרטי שיעזור בשיעורי הבית אלא לחיזוק של יסודות המקצוע.

ראיתי את לימודי האנגלית במרכז הליקס, וביקשתי לקבל חומר נוסף בנושא. התלהבתי מהדרך בה מלמדים, ומשיטת הלימוד שעוברת שלב אחרי שלב ומחזקת את הבסיס של האנגלית.

גם ביתי נהנית להגיע וללמוד אנגלית ומיד אחרי שיעורים ספורים הרגישה את ההבדל בכיתה. היא סיפרה שהיא כבר מבינה יותר טוב את החומר הלימודי, והלימודים במרכז הליקס מחזקים אצלה את מה שלא ידעה טוב.

הלימודים במרכז הליקס נוחים וגמישים, אפשר להחליף ימים ושעות וכך אני יכולה להביא אותה בהתאם ללוח הזמנים העמוס שלה. כמו כן הלי הוא אדם רגוע ונעים, שמתייחס יפה אל הילדים ושני נהנית להגיע ללימודים איתו.

אני נוסעת יותר משעה כדי להגיע למרכז הליקס ללימודי האנגלית של ביתי, ולמרות הקושי בנסיעות הארוכות, אני שמחה שבחרתי להביא אותה לכאן, ולא הייתי רוצה שתלמד באף מקום אחר.

שקמה ט'

אמא של שני

אחרי ארבעה חודשי לימוד, לורן מתקדמת ומניבה תוצאות מרשימות!

הנני אור, אמא של לורן חדד.

ללורני היו קשיים באנגלית וכמו שאנו יודעים, בבית-הספר החומר המועבר לתלמיד הוא לא מהטובים ביותר.

בעקבות זה הגענו למקום שנקרא "הליקס" (הלי, אדם מקסים משכמו ומעלה, אשר פיתח את התוכנה ללימוד השפה האנגלית) ושם מצאנו את הפיתרון לבעיה של, איך וכיצד ללמוד מהיסוד (מהשורש), זאת אומרת ללמוד נכון, כיצד לומר את האותיות ולאיית אותן בצורה הנכונה ביותר, בכדי שבהמשך הדרך יהיה יותר קל לקלוט את השפה האנגלית, אם זה בקריאה בהבנה ובדיבור.

כאמא לילדה בת 10 שנים, ממליצה בחום, להגיע עם הילדים עוד בשלב מוקדם יותר. (כמו שנאמר אף פעם לא מאוחר).

כמובן שאיני שוללת את האפשרות שגם עליי כאמא שלמדה אנגלית בבית-הספר, להגיע וללמוד את השפה בצורה נכונה, כי כולנו יודעים שהשפה – אנגלית – היא מהשפות המובילות בארץ ובעולם בכלל.

אחרי ארבעה חודשי לימוד, לורן מתקדמת ומניבה תוצאות מרשימות … וזאת רק ההתחלה.

תודה מכל הלב לאיש מקסים ויקר, הלי.

אור ח'

נועם הגיע לקורס במצב שאפילו את אותיות ה-A,B,C לא ידע לא לכתוב ולא לקרוא.

מצאתי לנכון להביע את הערכתי הכנה והמלאה של המיומנות, המסירות והמקצוענות שלך שהביאו לגישה חיובית והידע הרב שרכש בני במהלך השיעורים.

במיוחד ברצוני לציין את שיטת הלימוד הידידותית שבזכותה הסכים בני נועם ללמוד אנגלית.

נועם, תלמיד בכיתה ד', הגיע לקורס במצב שאפילו את אותיות ה-A,B,C לא ידע, לא לכתוב ולא לקרוא.

לאחר זמן קצר ביותר נדהמתי לגלות שהילד מסוגל לקרוא ולזהות את האותיות גם במחשב וגם בשלטי חוצות בזמן נסיעה ברכב.

בנוסף שמחתי מאוד שישנה אופציה לגישת התוכנה מהבית כך שבזמנו החופשי ואפילו בשעות הערב היה בני ממשיך ומתאמן וכך עולה ברמה ובהישגים.

בתודה ובהערכה רבה

לימור ס'

עדן נדרשה לשפר בצורה מהותית את רמת האנגלית

פנינו אליך בזמנו היות ובתנו הבכורה עדן נדרשה לשפר בצורה מהותית את רמת האנגלית שלה וקיבלנו המלצה ממכרה עליך ועל שיטת הלימוד הייחודית שאתה מנחיל.

היות והגענו ספציפית אליך עקב המלצת אם לילדה שלומדת אצלך ושיפרה את הידע, החשש העיקרית שלנו הייתה אי-זמינות מבחינתך (ז"א חוסר מקום, שעות שאינן מתאימות וכיוצ"ב).

כיום, כמעט שנה אחרי, התברר לנו שההחלטה הייתה נבונה ועדן שיפרה בצורה מהותית את הידע באנגלית, אוצר המלים והבנת השפה. עדן נמצאת בקו עלייה מתמיד ובהתאם לשיחות רבות קודמות אנו מקווים שבשנה הקרובה תדביק את כל הפיגורים שנוצרו מבחינתה מהיום בו החלו ללמד את השפה בביה"ס ועד לזמן הנוכחי (עולה לכתה ח').

שתי תכונות מצאו חן בעינינו בעיקר:

  • צורת הלימוד - מהיסודות, צעד צעד וללא תלות בחומר הנלמד כיום בכתה, כאשר עדן לומדת באופן פרטני ובקצב שלה.
  • האמביציה שלך כמורה מלמד והאמונה שלך בשיטת הלימוד (אשר הדביקה מהר מאוד את עדן.) הראייה היא שגם בשבועות של 2 שיעורים ועומס בביה"ס היא משתדלת לא להחמיץ שיעור ואף פעם לא מתלוננת שקשה לה וכו' אלא רק מספרת בהתלהבות כמה הספיקה בשיעור...

היות ועדן לומדת כבר קרוב לשלוש שנים עם מורה להוראה מתקנת, פעמיים בשבוע, היא כבר ספגה ומיישמת את המשמעת הפנימית וההתמדה הרבה הנדרשות מילדה בכתה ז' שנאלצת ללמוד כמעט כל אחה"צ אצל מורה פרטית, לא רק בלי להתלונן (כמעט...) אלא בחדווה רבה.

לעניות דעתי, במצב אחר בו הלימוד אצלך מהווה את הלימוד האקסטרני היחיד של הילד, אין ספק שתועלות נוספות (מלבד התועלת המקורית של לימוד והעשרת השפה) היו רכישת יכולות התמדה, לימוד עצמי והתמודדות עם הרבה חומר לימודי. לדעתי, אלו 3 תועלות שכל ילד שלומד ו/או ילמד אצלך יפיק במהרה, לשביעות רצונו (ורצון הוריו).

אנו ממליצים בפועל ונמשיך להמליץ על הלימוד אצלך, לכל ילד שאנו מכירים ונזקק לשיפור הידע וההבנה של השפה האנגלית. הסיבות הברורות רשומות מעלה ובראש ובראשונה מבחן התוצאה - כפי שאנו רואים אצל עדן.

נותר לנו רק להביע תקווה שהשנה הקרובה תהיה לא פחות מוצלחת מהאחרונה, שעדן תמשיך בקו העלייה בו היא נמצאת ובע"ה עד סוף ביה"ס היסודי לפחות תדביק (אם לא תאפיל על) את הכיתה.

בתודה ובברכה

יוגב ח'

חששנו מאוד מעלות השירות

בפגישת ההיכרות חששנו מאוד מעלות השירות.

אבל עם הזמן, בני נעם קיבל ביטחון ,התחיל ללמוד את השפה, והתקדם יפה מאוד.

התכונה שמצאה חן בעיניו בעיקר - זה שהוא לומד לבד ובקצב שלו.

הייתי ממליצה על שירות זה בעיקר לילדים ואנשים בוגרים אשר יש להם רצון אמיתי ללמוד ולהשקיע באנגלית. שיטה זו דורשת משמעת עצמית ולפי דעתי היא לא יכולה להתאים לכל אחד.

סיגל ה'

קיוויתי וציפיתי לשינוי אבל הופתעתי מעוצמת השיפור תוך שיעורים בודדים

בני איתי הלומד בכיתה ד' היה "חלש" מאוד מאוד באנגלית בתחילת השנה, בקושי קרא, לא ידע לזהות אותיות ובקושי כתב.

פנינו להלי ממרכז הליקס, על מנת לסייע לו בלימודי האנגלית. קיוויתי וציפיתי לשינוי אבל הופתעתי מעוצמת השיפור תוך שיעורים בודדים.

תוך פרק זמן קצר, איתי חש ביטחון רב יותר ולא חשש לעשות את שיעורי הבית.

במהלך הזמן ובאופן יחסית מאוד מהר התחיל לקרוא והיום עבור 3 חודשים יש לו אוצר מילים והוא נהנה מהשיפור.

יש לי אמון מלא בהלי ובשיטת הלימוד שלו ואני ממליצה בחום לכל אחד לקחת קורס זה.

בברכה

ליאת ק'

הבלבול נעלם, יש מיקוד והדרך יעילה ומהנה

מאחר ואני דוברת אנגלית, ואני חושבת שלימוד שפות הוא אחד הדברים החשובים והשימושיים ביותר לחיים, חשוב לי מאד כהורה שילדי ירכשו/ילמדו את השפה האנגלית, (או כל שפה אחרת) בהנאה ובצורה שיוכלו להשתמש בה בהמשך דרכם.

מניסיוני, תוכניות לימוד האנגלית הקונבנציונאליות לא מספקות את הכלים הבסיסיים שיאפשרו לתלמידים התקדמות ורכישת שפה במלואה.

חיפשתי תוכנית ודרך לימוד שגם ינחילו את השפה בצורה סיסטמתית וברורה ויחד עם זה יגרמו לילדי ליהנות מהלימוד עצמו ויביאו לתוצאות שהילד יבחין בהן וירכוש בטחון.

מצאתי את הלי באמצעות שכנה ולאחר שהסביר לי את שיטת הלימוד שלו, מצאתי בה הגיון רב.

הבן שלי לומד כבר כמעט חצי שנה ומעבר לכך שהוא נהנה הנאה רבה בשיעור, הוא פשוט לומד אנגלית בפעם הראשונה!

הוא מבין מה הוא לומד ואת דרך ההתקדמות שלו ויש לו שאיפות להמשיך ולהתמיד. בנוסף הוא מיישם (באופן טבעי) את אשר למד מחוץ למסגרת השיעורים.

בני בכיתה ג' ואני מרגישה שזו הפעם הראשונה מאז החל ללמוד אנגלית בבית הספר (כיתה א) שהוא באמת לומד – הבלבול נעלם, יש מיקוד והדרך יעילה ומהנה עבורו.

כשהלימוד אינו מעמסה עבור הילד והוא אוהב ונהנה ללמוד, זה ניכר גם בהישגיו - אני ממליצה בחום

שרון פ' כ'

בננו הוא מוגדר כילד עם בעיות קשב וריכוז!

הלי –מייסד שיטת הליקס– מלמד את בננו, אור, תלמיד כיתה ה' את שפת האנגלית. נציין כי בננו הוא מוגדר כילד עם בעיות קשב וריכוז.

שיטת הלימוד בה נוקט הלי הביאה את ילדנו לרצון לאהוב את השפה, לרצות ללמוד אותה מתוך הכרה של צורך אישי פנימי גדול ממנו.

השלבים יסודיים ואמינים, והקשר של הלי עם התלמיד מבוסס על יחס אישי וכבוד לתלמיד.

הלי הגיע עם אור להצלחת שילובו במערכת הלימודית ותפקודו באופן עצמאי לחלוטין.

ישר כוח גדול ואנו ממליצים בחום רב.

אורה ס'

עידו התחיל ללמוד אנגלית בלי שום רקע!

בני עידו, בן 11, לומד ברציפות זו השנה השלישית במרכז הליקס אנגלית פעם בשבוע. אנו מאוד מאוד מרוצים מהלי הן מתפקודו כמורה, כמו גם מאישיותו הנעימה והשלווה שמקרינה על עידו אוירה טובה ללימוד אנגלית.

עידו התחיל ללמוד אנגלית עם הלי בלי שום רקע וכיום הוא תלמיד מצטיין באנגלית והבנתו ורמתו עולות בהרבה מזו של כיתתו.

בזכות ההתמדה, השקט הנפשי וצורת הלימוד היסודית של הלי, מקצוע האנגלית התחבב על עידו והוא מחכה בכיף לשיעורים וציוניו בכיתה גבוהים, דבר שמעלה את בטחונו.

אני, כאימא, מרוצה מאוד ובשנה הבאה יתחיל הלי ללמד את בני השני שעולה לכיתה ג'.

יישר כוח

אוסנת מ'

מאז חזרתנו ארצה סירב עידן לדבר ולעשות שימוש בשפה האנגלית.

שלום רב,

מר הלי אימני הינו המורה לאנגלית של בני מזה כ-4 חודשים.

רציתי לספר כי בני נהנה מאוד מהעבודה המשותפת שעושה איתו מר אימני.

שיטת העבודה הייחודית בה משתמש הלי הינה נהדרת וניתן לראות את תהליך הלמידה ואת התוצאות בזמן קצר יחסית.

בני עידן היה דובר אנגלית עד גיל 3 עקב מגורים בארה"ב, מאז חזרתנו ארצה סירב עידן לדבר ולעשות שימוש בשפה האנגלית.

באמצעות הלמידה הייחודית אותה מציע הלי הצליח עידן ללמוד לקרוא את השפה האנגלית במהירות ובדיוק רב, ועכשיו הוא מתנסה בקריאת שלטים וטקסטים באנגלית, מה שגורם לו לשאול ולהתעניין בפירוש המילים אותם הוא קורא ובהרחבת אוצר המילים והידע שלו.

אני ממליצה בחום על הלי כמורה לאנגלית ועל השיטה הלימוד אותה הוא מציע.

קרן ט'

ילדיי רכשו את השפה וקיבלו אוצר מילים די נרחב

שלום רב,

אני דליה, אימא של רועי ודנה, ממליצה על הלי אימני, כמורה לאנגלית.

דנה ורועי לומדים מזה שלוש שנים פעם בשבוע, בכל השנה כולל חופשים, ואני מתרשמת שילדיי רכשו את השפה וקיבלו אוצר מילים די נרחב לעומת החומר הנלמד בבי"ס וזה עזר להם להשתלב ביתר קלות בביה"ס ולהשתמש במחשב.

תודה

דליה ט'

היא קראה באופן קטוע ולא יכלה לקרוא באופן שוטף משפט שלם.

אורטל, ביתי, למדה אנגלית כאן במשך חצי שנה.

בתחילה היא קראה באופן קטוע ולא יכלה לקרוא באופן שוטף משפט שלם.

במשך הזמן ראיתי שיפור בקריאה של אורטל, וכמוכן באוצר המילים שלה.

היא גם שיפרה את הציונים שלה באנגלית בבית הספר, ושם החליטו שהיא תלמד ותמשיך בקצב האישי שלה. זה גם עוזר לה להשתפר.

בתודה

אמא של אורטל

שולמית צ'

 

אסף היה עם ידע בסיסי וללא ביטחון בדיבור

הלי היקר!

ברצוני להודות לך על לימוד מהנה ופורה של בני אסף.

כשהגענו לפני שנתיים, אסף היה עם ידע בסיסי וללא ביטחון בדיבור.

היום לאחר שנתיים אסף מדבר באופן שוטף והוקפץ לקבוצת 5 יחידות בבגרות וזה לא מעט בזכותך.

אתה שיודע לדחוף קדימה, תמיד יודע להעניק תקווה והכול בנועם הליכות ובסבלנות אדירה.

תודה רבה על תקופה נפלאה

בברכה,

משפחת זר

 

היא מתחילה להתייחס לאנגלית לא רק כאל עוד ציון בתעודה

הגענו למרכז הליקס כי שקד הייתה חייבת לשפר את הציון שלה באנגלית מאחר ורצתה להישאר ב–5 יחידות.

תוך כדי ההתקדמות שלה בלמידה במרכז הליקס ראיתי שהיא מתחילה להתייחס לאנגלית לא רק כאל עוד ציון בתעודה אלא כמשהו שיש לה בו עניין רב.

בכל פעם שהייתה מגלה דבר שהיה חדש עבורה, הייתה מספרת לי בהתלהבות, ואני הרווחתי..... קיבלתי עוד קצת ידע על אנגלית.

הבונוס שקיבלה מלבד להשתפר מאוד באנגלית זה להבין ולאהוב את השפה.

הכול בזכות הדרכה מקצועית ויחס אישי ותומך שקיבלה במרכז הליקס.

תודה רבה !!!!!

אוהבת

איריס פ'

שניהם הגיעו ברמה יחסית נמוכה של אנגלית לגילם

שלום לכולם,

רציתי לשתף אותם בסיפור שלנו-

2 הבנים שלי למדו אנגלית במרכז הליקס במשך כמעט שנה. שניהם הגיעו ברמה יחסית נמוכה של אנגלית לגילם (כמובן שהיה שוני ברמה בניהם) ובעזרת ההתמדה וההשתתפות בשיעורים הם שיפרו את רמת האנגלית שלהם בצורה משמעותית.

אומנם הדרך עוד ארוכה...אך בהחלט הם נהנו ושיפרו את רמת האנגלית בצורה משמעותית.

מומלץ בחום...

יפעת ג'

המלצה

לכל המעונין,

אנו רוצים להמליץ בחום על המורה לאנגלית שלנו, הלי אימני.

הוא איתנו כשנתיים וחצי. הוא מורה בהי הידיעה! בעל אורח רוח וסבלנות. מתַקשר היטב עם הילדים הכי קשים, מעודד אותם ואומר מילים יפות וטובות.

ובמיוחד מקדם אותנו בלימודי קריאה וכתיבה והבנה בשפה הקשה אנגלית.

בהמון הערכה

עליזה ס'

לתחילת העמוד
מבצע

לא זמין

אזל במלאי